„MindsEye“, kurį sukūrė „Build A Rocket Boy“ studija, vadovaujama buvusio „Rockstar North“ prezidento Leslie Benzies, turėjo būti ambicingas trečiojo asmens veiksmo nuotykis, primenantis „Grand Theft Auto“ dvasią. Vietoje to, žaidimas yra techniškai nebaigtas, nuobodus ir chaotiškas produktas, kuris, atrodo, buvo išleistas per anksti. Nors jame yra keletas įdomių elementų, tokių kaip kinematografiškos scenos ir vairavimo mechanika, prastas optimizavimas, nuobodi misijų struktūra ir tuščias pasaulis paverčia šį žaidimą vienu didžiausių 2025 m. nusivylimų.

mindseye (ps5)

mindseye (ps5)

mindseye (ps5)

mindseye (ps5)

mindseye (ps5)

mindseye (ps5)

mindseye (ps5)

mindseye (ps5)

Žaidimo eiga

„MindsEye“ yra trečiojo asmens veiksmo nuotykis, vykstantis futuristiniame Red Rock mieste – Las Vegaso alternatyvoje, pilnoje robotų, dronų ir neoninių šviesų. Žaidėjas valdo buvusį kareivį Jacob Diaz, kurio atmintis fragmentuota dėl „MindsEye“ implanto. Jis infiltruojasi į technologijų kompaniją „Silva Industries“, siekdamas atskleisti paslaptis apie savo praeitį. Istorija, nors ir turi potencialo su korporacijų intrigomis ir mokslinės fantastikos elementais, jaučiasi neišbaigta, tarsi dalis siužeto būtų iškirpta.

Žaidimas nėra atvirojo pasaulio, o labiau linijinė patirtis, primenanti „Mafia“ seriją, kur didelis žemėlapis tarnauja kaip fonas važiavimui tarp misijų. Deja, šis žemėlapis yra tuščias – jame nėra parduotuvių, kolekcionuojamų daiktų, dinaminių įvykių ar reikšmingų pašalinių užduočių. Laisvasis „Free Roam“ režimas atrakintas tik vėlai žaidime, bet jis neturi prasmės, nes mieste nėra ką veikti.

Kovos sistema yra paremta prisidengimu (cover-based), su „GTA“ stiliaus ginklų ratuku, tačiau ji yra neįkvepianti: nėra išsisukimo ar artimos kovos mechanikų, o priešų AI yra itin primityvus. Kai kurios misijos įtraukia dronų valdymą ar specialias galias, kurios šiek tiek pagyvina veiksmą, tačiau bendrai kovos yra pasikartojančios ir nuobodžios. Vairavimas yra vienas iš nedaugelio šviesių taškų, su arkadiniais posūkiais ir padangų sprogimo fizika, tačiau ilgi važiavimai be radijo ar dinaminių įvykių greitai atsibosta.

„Play“ režimas siūlo pašalines misijas, tokias kaip lenktynės ar trumpi šaudymo epizodai, tačiau jos nesuteikia jokios naudos – nėra XP sistemos ar atrakinamų ginklų. Šios misijos turėtų būti vartotojų generuojamo turinio pagrindas, susietas su „Everywhere“ platforma, tačiau dabartinė jų būklė yra neįkvepianti.

mindseye (ps5)

mindseye (ps5)

mindseye (ps5)

mindseye (ps5)

mindseye (ps5)

mindseye (ps5)

mindseye (ps5)

mindseye (ps5)

PS5 našumas

„MindsEye“ techninis įgyvendinimas yra katastrofiškas. Net ant PS5 Pro žaidimas užrakintas prie 30 FPS, tačiau dažnai krenta žemiau 20 FPS, ypač intensyviose scenose. Vaizdo kokybė yra neįtikėtinai neryški, su pastebimu objektų „pop-in“ efektu ir ekrano plyšimu (screen tearing). Nors apšvietimas ir kai kurios scenos atrodo estetiškai patraukliai, bendras vaizdas primena nebaigtą produktą. Palyginti su kitais PS5 žaidimais, „MindsEye“ atrodo kaip PS3 eros reliktas, o Sony PSSR mastelio keitimo technologija nėra naudojama, kas dar labiau mažina PS5 Pro privalumus.

Kinematografiškos scenos yra išimtis – jos pasižymi aukštos kokybės veikėjų modeliais ir veido animacijomis, kurios primena „Rockstar“ lygio produkciją. Deja, šios scenos negali išgelbėti bendros patirties. Žaidimas taip pat kenčia nuo dažnų strigimų, animacijų vėlavimų ir prastai veikiančių fizikos efektų, pavyzdžiui, automobilių, kurie lengvai apvirsta.

mindseye (ps5)

mindseye (ps5)

mindseye (ps5)

mindseye (ps5)

mindseye (ps5)

mindseye (ps5)

mindseye (ps5)

mindseye (ps5)

Techniniai aspektai

Garso dizainas yra vidutiniškas, su padoriu veikėjų įgarsinimu (ypač Jacob, kurį įgarsina Alex Hernandez), tačiau garso efektai ir muzika neatitinka vizualinio potencialo. Valdymas yra nepatogus, ypač šaudymo mechanikose, nors PS5 DualSense valdiklio haptiniai efektai ir adaptyviniai trigeriai prideda šiek tiek įtraukimo. Žaidimo meniu ir sąsaja yra funkcionalūs, bet jaučiasi pasenę, o checkpoint sistema yra nepatogi, nes nėra galimybės perkrauti misijų iš naujo.

Išvada

„MindsEye“ yra nebaigtas, nuobodus ir techniškai ydingas žaidimas, kuris neatitinka nei savo ambicijų, nei Leslie Benzies reputacijos. Nors kinematografiškos scenos ir vairavimo mechanika turi potencialo, tuščias pasaulis, pasikartojančios misijos ir prastas optimizavimas daro šį žaidimą vienu blogiausių 2025 m. PS5 leidimų. „Build A Rocket Boy“ galėjo turėti didelių planų su „Everywhere“ platforma, tačiau dabartinė „MindsEye“ versija yra tik šešėlis to, kas galėjo būti.

Žaidimo reitingas

1.5/5
„MindsEye“ yra techniškai ydingas ir nuobodus žaidimas, išgelbėtas tik kinematografiškų scenų ir vairavimo mechanikos, tačiau to nepakanka, kad pateisintų jo išleidimą.

Privalumai:

  • Puikiai atrodančios kinematografiškos scenos
  • Smagi vairavimo mechanika
  • DualSense valdiklio haptiniai efektai ir adaptyviniai trigeriai

Trūkumai:

  • Itin neryškus vaizdas ir prastas optimizavimas
  • Nuobodi ir ribota šaudymo mechanika
  • Pasikartojanti ir ištęsta kampanija
  • Prastas techninis veikimas su strigimais
  • Jokio turinio ar prasmės dideliame žemėlapyje
  • Jaučiasi kaip nebaigtas produktas